Zašto je važno imati svoj sajt

1.Vaš sajt odražava vas kao vlasnika preduzeća i kao profesionalca.

Ako vaš veb sajt izgleda profesionalno , vaši potencijalni klijenti će misliti da ste profesionalaci koji imaju dovoljno klijenata i prihoda da imaju sopstveni sajt.

Ako potencijalni klijenti posete vaš sajt i ugledaju sajt koji izgleda polu dovršen ili izgleda kao da ste ga sami napravili, najverovatnije će potražiti neku drugu firmu koja nije štedela na tome da se predstavi u najboljem svetlu.

Ako ste programer, svakako bi trebalo da napravite sopstveni sajt , jer to odražava vaše sposobnosti. Oni koji to nisu, treba da angažuju solidnu agenciju (možete i nas) koja može da uradi dobar posao.

Ne samo što se tiče izrade web sajta , već koja zna da uradi sve što je potrebno da bi vas vaši klijenti pronašli.

 

2.Vaš web sajt može da znači više lokalnih klijenata.

Čak i ako ste serviser el.mašina ili se bavite transportom, ako imate dobar web sajt, to može da znači dodatni posao. Lokalni klijenti često pretražuju internet i ako pronađu vaš sajt to može da znači da će vas pozvati ili da će doći u vašu radnju – prodavnicu.

Ako vaši konkurenti imaju sajt, ili njihov izgleda mnogo bolje od vašeg sajta, gotovo je sigurno da ćete izgubiti te potencijalne klijente, a tako i posao. Čak i ako imate profile na nekim sajtovima gde se predstavljate, opet vam je potreban sajt na kome postoje detaljnije informacije, i gde piše kako da vas ljudi pronađu.

 

3.Vaš sajt može da znači globalno poslovanje.

Da li ste ikada razmišljali o tome da dobijate narudžbine iz Nemačke ili Amerike? Pokretanjem fantastičnog veb sajta odmah ćete postati globalno prisutni. To vam omogućava da proširite svoj domen poslovanja I predstavite se mnogo široj publici .

Vaš veb sajt je vidljiv u skoro svakoj zemlji širom sveta , a to znači da proširujete svoju potencijalnu bazu klijenata na možda i više hiljada ili miliona korisnika. I dalje ćete imati vase lokalne klijente na umu, ali ovo vam može biti dodatni izvor zarade.

 

4.Vaš web sajt može da poveća interesovanje medija.

Ako novinar traži stručnjaka u vašoj oblasti da piše za članak, veća je verovatnoća da izabere vlasnika preduzeća čiji web sajt izgleda profesionalno i jasno od nekog koji izgleda kao, stvarno ne znam šta su oni radili . A kao što većina vas zna pominjanje u medijima može da bude dodatni podstrek za vaš posao.

Ne činite sebi lošu uslugu time što ćete imati loš web sajt. Budite pažljivi i investirajte mudro u web sajt vašeg preduzeća time što ćete unajmiti nekoga ko zna šta radi.

 

Kontakt

Posetite naš web sajt

Pišite nam

Facebook

Twitter

Google+

Instagram

 

 

Једно мишљење на „Zašto je važno imati svoj sajt

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *