Google AdWords – Google oglasi

 

Google AdWords

 

Bez obzira koliki je vaš budzet, vi možete da koristite Google oglase, platićete samo ukoliko neko klikne na vaš oglas/oglase.  Odmah se nameće sledeće pitanje: “Da li će moja konkurencija kliktati na moj oglas da bi mi potrošila više novca?” Odgovor je: “Ne” Google ja razvio sistem oglašavanja da bude fer za sve klijente koji sa google-om sarađuju. Ako niste znali, vreme je da saznate ukoliko koristite google  za pretragu(a to čini 95% sveta) da google ima podatke šta ste ukucavali u njihovu pretragu od kada upravo njihovu pretragu koristite.

Takođe koje ste sajtove posećivali, to je potpuno normalna pojava za koju mnogi nisu čuli. Samim tim google-ov sistem može da prepozna osobu koja namerno klikće na Vaš oglas. Ako klikne više od jednog puta, sistem svaki sledeći klik ne naplaćuje Vama. Može se desiti da google i naplati te “lažne” klikove na oglas, ali ih u roku od 12-24h vraća Vama kao potrošen novac na lažne klikove.

Korisnici interneta surfuju(pretražuju) internetom masovno preko Google pretrage. Pretragu vrše ukucavajući reči (ključne reči) u pretrazi, zatim dobijaju rezultat same pretrage. Tu dolazite Vi na red! Ukoliko korisnik želi da nađe sajt sa određenim informacijama (u vezi obuće, odeće, ili traži majstora za popravku računara), a vi nudite neke od tih usluga, ako imate google oglas, bićete ispred konkurencije.

Kao što vidite iz priloženog, oglas je istaknut iznad drugih sajtova u pretrazi.

Google oglasi

Dobra stvar kod oglašavanja ove vrste je što Vi birate ko će videti vaš oglas. Oglas je vidljiv u zemljama/zemlji gde vam je ciljna grupa korisnika. Takođe oglas može biti vidljiv i na mobilnim aparatima. Uz pomoć pojedinih dodataka, oglas se može vremenski ograničiti(može se formirati plan prikazivanja oglasa po danima u nedelji, čak da se definišu dnevni planovi prikazivanja). Vaš oglas neće videti korisnik ako kuca u pretrazi “cveće“, ako postoji neko ko ima svoj oglas sa tom ključnom reci, on će izaći prvi u pretrazi. Ako korisnik ukuca “iznajmljivanje oldtajmera“, njemu će izaći prvi u pretrazi naš klijent (SLIKA IZNAD).

Ali ako Vi već posedujete google oglas, a korisnik pretražuje internet sa kljućnom reči koju ste Vi platili, Vi izlazite prvi u pretrazi. Ako korisnik ne klikne na Vaš oglas, vama se ne naplaćuje ništa, ukoliko korinsnik klikne na pomenuti oglas, vama se skida sa vašeg računa formiran iznos po kliku(Adwords nalog – koji mi kontrolišemo). Možeti imati jednu ili desetine ključnih reči, vama se naplaćuje samo klik na oglas. Sada ćete pomisliti da je to loše, pogrešan potez i potpuno nekontrolisana potrošnja vašeg novca. Varate se! Svaka ozbiljna firma, ozbiljan pojedinac koji želi da unapredi svoje poslovanje, koristi google oglašavanje.

Mi Vam nudimo da oglašavanje preko Adwords-a – Google oglašavanja, prepustite nama. Mi kreiramo nalog za svakog klijenta, vršimo detaljne analize ciljnog tržista i na osnovu tih analiza kreiramo ključne reči i vaš oglas. Oglas moze biti vidljiv u određenim vremenskim periodima u toku dana, sedmice, u određenim zemljama. To je korisno radi dodatne uštede vašeg novca.

Ukoliko mislite da je potražnja preko interneta mala što se tiče vašeg posla, hobija ili poslovanja vaše firme, varate se. Ključne rečiiznajmljivanje oldtajmera”  su prošlog meseca ukucane u google pretragu 12100 puta, dok “torte i kolaci” su ukucane 74000 puta. Naravno sve zavisi od ključne reci, ali nista nije naivno.

Naša usluga:

kreiranje naloga Adwords (kreiranje načina plaćanja itd…)

detaljna analiza u potrazi za pravim ključnim rečima

– u dogovoru sa klijentom kreiramo cene svake ključne reči po kliku na istu (na primer stavili smo da je cena ključne reči “torte” 30 centi/0.30 eur, svaki klik na vaš oglas koji se pojavio zbog te ključne reči košta će 30 centi)

– kreira se dnevni budzet u dogovoru sa klijentom (koliko dnevno ste spremni da potrošite na oglašavanje, na primer 3 eur)

Pogledajte na našem sajtu.

 

Kontakt

Posetite naš web sajt

Pišite nam

Facebook

Twitter

Google+

Instagram

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *